Dubbele maandincasso's kerkbalans

De volgende kan dan eind februari weer gedaan worden, zodat alles conform de afspraak verloopt. Omdat we dit keer heel laat in januari zitten kon ik alleen 31 januari een incasso aanmaken( had er nog speciaal bij gezet kerkbalans januari). Helaas heb ik daarbij een instellingsfout gemaakt met een datum en daardoor is de incasso voor februarimaand er nu ook bij meegenomen. Dit was niet de bedoeling, maar daardoor zien deze mensen nu wel twee afschrijvingen staan met het maandbedrag en het bijschrift “kerkbalans januari”. Dit geeft verwarring en het had niet mogen gebeuren. Ik baal daar van en biedt u mijn excuses hiervoor aan.  We kunnen dit op twee manieren oplossen: Als u het er niet mee eens bent storneert het 1x het maand bedrag via uw internet bankieren rekening  en er volgt dan weer een afschrijving eind februari . Wanneer het u niets uitmaakt laat u het zo staan en dan vindt er geen incasso meer plaats in februari. Eerst volgende afschrijving is dan eind maart. Ik hoop u dat de overlast voor u hiermee tot een minimum beperkt blijft. Mocht u er niet uitkomen neem dan contact met mij op.