Kerkbalans 2017 van start

Komende jaren zal het erop aankomen of we ons hoofd boven water kunnen houden. We moeten met elkaar zorgen dat de kerkbijdrage op peil blijft, zeker met het afnemende kerkbezoek en stijgende kosten wordt het steeds moeilijker om de normale gang van zaken te betalen. U ziet dat aan ons overschot op het verlies en winst overzicht. Deze is de laatste jaren telkens met € 1000,- geslonken. Hopelijk wilt/ kunt u daar rekening mee bij het invullen van het antwoordformulier. Volgende week komen de wijkvertegenwoordigers de enveloppen weer op halen. Probeer deze zoveel mogelijk klaar te leggen, het is al een hele inspanning van onze wijkvertegenwoordigers om alles na te lopen. Mocht u ze gemist hebben, kunt u de enveloppe bij hen aan huis brengen, maar mag u  deze ook in de brievenbus van het parochiecentrum doen. Ze komen dan vanzelf bij mij terecht. Op de nieuwe banner (bovenaan op de website) is een knop “ informatie”, waardoor u op een aparte pagina komt met extra informatie  en over giften aan de kerk. Deelname aan kerkbalans is van levensbelang  voor onze geloofsgemeenschap en voor de voortgang van onze activiteiten in en om de kerk. Om u te helpen herinneren heb ik ons parochiecentrum ook maar even opgesierd! Van harte aanbevolen!

Leo Broeks, uw penningmeester