Helpt u mee?

Daarom vragen we elk jaar aan al onze parochianen  van 18 jaar en ouder om een bijdrage. Het is een vrijwillige bijdrage, maar we kunnen niet zonder! De inkomsten uit Kerkbalans vormen de financiële basis voor onze geloofsgemeenschap. We hopen dan ook dat we weer op u mogen rekenen. Dankzij uw bijdrage kunnen we onze belangrijke taken blijven vervullen!

Helpt u mee?
Vrijwilligers zijn druk in de weer om Kerkbalans goed voor te bereiden. We zoeken nog mensen die ons kunnen helpen met het klaar maken van de kerkbalans enveloppen. Heeft u hier een paar uur voor over? Op dinsdag 27 december om 9 uur ‘s morgens beginnen we in het parochiecentrum tot circa 12 uur. Natuurlijk hebben we een kop koffie beschikbaar.

Iets voor u wellicht? U bent van harte welkom!

Kom dan naar het parochiecentrum of neem contact op met mij op 06-23715454 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Samen maken we er een geslaagde actie van!

Bij voorbaat dank!

Leo Broeks penningmeester