Polenreis tienerclub (dag 3)

Wij werden vandaag wakker en begonnen aan het ontbijt: een broodje met eigen keuze beleg en een koekje. Daarna gingen we de bus in: twee uur lang rijden naar Zakopane. We gingen eerst naar de kerk om gebedjes voor te lezen. Het was heel bijzonder om in de Poolse kerkte zijn. Na de kerk hebben we nog leuke groepsfoto's gemaakt en liepen we door naar de markt.

Een aantal mensen hebben leuke dingetjes gekocht op de markt. En dan de gedachte om leuk te gaan rodelen, maar helaas: dat ging niet door, dus gingen we zwemmen in een heel groot en mooi zwembad. Na al dat leuke zwemmen stapten wij weer de bus in om naar het hotel te gaan. In de bus ook nog een leuke film gekeken en onze dag was geslaagd... Maar in de avond hebben we nog een gezellige bonte avond gehad.