Kerstconcert Con Amore 20-12

Muzikaal worden we ondersteund door pianist/organist Bert Bootsma, pianist en organist, en het Harderwijks Strijkorkest. De medewerking van sopraan Yvonne Boerdam, lid van Con Amore (maar inmiddels ook ver buiten Lemelerveld bekend) staat weer garant voor schitterende solo’s. Con Amore zingt o.a. het ‘Magnificat’ van Domenico Cimarosa’ en ‘Psalm 117’ bewerkt door G.Ph. Telemann.  Maar ook kunt u genieten van de ‘Stille Nacht Messe’ van Hans Klier, de ‘Twelve songs of Christmas’ ‘Stille nacht’ en ‘Joy to the World’. Het is een drukke tijd, deze dagen voor Kerst, waarin u kunt kiezen uit veel concerten. Gelukkig kunnen wij altijd rekenen op een grote groep trouwe ‘fans’ maar ook voor alle anderen uit Lemelerveld en wijde omgeving geldt: u bent van harte welkom op zondagavond 20 december 2015 om 20.00 uur in de RK kerk H. Hart van Jezus in Lemelerveld. U kunt genieten van een sprankelend concert. De toegang is gratis maar uw vrije gift bij het verlaten van de kerk is zeer welkom.