Vieringen in de Goede Week

Het paasfeest is voor ons christenen het belangrijkste feest van het jaar. De verrijzenis van onze Heer Jezus Christus. De drie belangrijke vieringen, het zogenoemde paastriduum, die daaraan vooraf gaan zijn zeker niet minder belangrijk.
Helaas kunnen in lang niet alle locaties binnen onze parochie deze vieringen worden georganiseerd. Mocht u deze vieringen willen bijwonen dan kunt u daarvoor terecht in Heino of Ommen. Wij als geloofsgemeenschap in Lemelerveld vinden het wel belangrijk dat wij binnen onze eigen geloofsgemeenschap aandacht besteden aan de betekenis en inhoud van Witte Donderdag, Goede Vrijdag en de Paaswake. Voor de viering van Witte donderdag en Goede Vrijdag kunt u dit jaar ook in onze kerk terecht. Een verdere uitleg van deze vieringen kunt u vinden op onze site of elders in het parochieblad. Wij hopen u daar te mogen ontmoeten.

Hartelijke groet namens de locatieraad en de pastoraatsgroep.