Vrijwilligersnieuws

Zoals altijd is er een tijd van komen en een tijd van gaan. Ook bij de groep mensen die de parochiebladen bezorgen. Na (schrik niet) 37 jaar het parochieblad bezorgd te hebben in de Kloosterstraat, heeft Jaap Warnar gevraagd of iemand dit van hem over wilde nemen. Als je zo lang aktief bent geweest, dan mag je dat met opgeheven hoofd vragen. Jaap, hoeveel parochiebladen heb jij in al die jaren wel niet bezorgd. We kunnen alleen maar zeggen; Jaap, heel hartelijk dank dat jij het parochienieuws bij de mensen thuisbezorgd hebt. Gerda Meijer heeft de adressen van Jaap in de Kloosterstraat er bij genomen. Ook Annie Koerhuis (Ankerstraat) heeft aangegeven te willen stoppen met het bezorgen van het parochieblad in Het Anker en in de Ankerstraat. Zij heeft het 8 jaar met plezier gedaan. Ook Annie heel hartelijk dank voor jouw trouwe inzet. Marjon van Leusen (Tjalkstraat 4) heeft de wijk van Annie overgenomen. We wensen haar succes met het bezorgen en zijn blij dat beide overnames supersnel geregeld waren.