MEDEDELING: Vredesdienst van de Raad van Kerken Lemele/ Lemelerveld

MEDEDELING: De vredesdienst is in de Ichtuskerk en niet op camping Olde Lucashoeve. Dit ivm de te verwachten weersomstandigheden!

Op zondag 18 september 2022 om 10.30 uur ben je welkom in de Ichtuskerk in Lemele. Muzikale medewerking komt van muziekvereniging Kunst Na Arbeid Lemele.

Ben je van generatie X of Y? Het is tijd voor de “GENERATIE VREDE”, het thema van de viering. Voorgangers zijn pastor Marga KleinOvermeen, ds. Leon Eigenhuis en ds. Georg Naber.

Neem zelf je stoel mee, lukt dat niet; dan zijn er wel zitplaatsen. Kinderen krijgen een eigen invulling van het thema! Collectedoel is Vluchtelingenwerk Nederland, meer dan ooit nodig nu zoveel mensen uit eigen land verdreven zijn, van harte aanbevolen.

WELKOM IN DE OPENLUCHTDIENST VOOR DE VREDE!