Livestream beter gesynchroniseerd

De livestream is vanaf nu beter gesynchroniseerd.
Geluid en beeld komen nu met elkaar overeen.
Salland ICT heeft de bekabeling verder afgewerkt, zodat het er allemaal wat netter uitziet.
De meeste probleempjes hebben we nu wel onder de knie, al is dat geen garantie voor de toekomst dat het niet voor kan komen.
Voor ons voldoet het systeem aan onze verwachtingen en worden diensten goed gevolgd, dan wel later teruggekeken.
Via onze website kunt u snel naar de kerkTV door bovenin op de snelknop te klikken.
Tip: Als u op kerkTV klikt en de uitzending is nog niet begonnen, moet u kort voor aanvang even opnieuw aanklikken.
Meestal gaan we 10 tot 5 minuten van te voren beginnen met de uitzending, dan krijgt u direct de live beelden te zien.
Voor de techneuten onder u: maak een snelkoppeling op het bureaublad van de computer zodat u met 1 klik direct op de juiste plaats bent.
Veel kijkplezier!